Reklamace a vrácení

Pokud jste se dostali do této sekce, moc nás mrzí, pokud něco není v pořádku se zbožím. Z toho důvodu jsme pro Vás připravili jednoduchý způsob reklamace a vrácení zboží. Záleží nám na Vaší spokojenosti.

Vrácení zboží:

V případě, že jste spotřebitel, máte právo zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu a to do 14. kalendářních dnů od data převzetí zboží.

Vrátenie do 14. dní od nákupu:

Žádáme Vás, abyste nepoužité zboží vrátili v původním stavu. Pokud nebude zboží v původním stavu Vaším zaviněním, tak si vyhrazujeme právo na nevyplacení plné kupní ceny zboží.

Peníze odešleme na Váš bankovní účet uvedený ve VRATKOVÉM nebo REKLAMAČNÍM FORMULÁŘI, do 10. dnů po převzetí vráceného zboží.


Možnosti vrácení zboží:


Vrácení prostřednictvím podacího místa Zásilkovny:

  • Zboží, které chcete vrátit, je třeba zabalit jako balík  a vložit do něj vyplněný formulář
  • Vyberete si pobočku Zásilkovny s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.
  • Na pobočce oznámíte kód 96292811.
  • Předáte balíček a obdržíte potvrzení o jeho přijetí.
  • Po přijetí balíčku do našeho skladu obdržíte potvrzující e-mail.

Vrácení zasláním na naši adresu

Pokud vám nevyhovuje poloha žádné z poboček Zásilkovny, balíček s vyplněným formulářem nám můžete poslat přímo do našeho skladu (na vlastní náklady). Adresu pro vrácení zboží naleznete ve formuláři.

PŘIHLASTE SE K ODBĚRU A ZÍSKEJTE PŘEHLED O SLEVÁCH A NOVINKÁCH
.
searchclosearrow-circle-o-downbarsellipsis-vcross
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnýZpět do obchodu