O reklamaci

Co když mi kurýr donese poškozený balík?

V případě, že vám kurýr donese poškozený balík, doporučujeme jej nepřebírat a sepsat s ním reklamační protokol. O škodě nás bude informovat přepravce a následně vám odešleme balík ještě jednou.

Co když mi přišlo poškozené zboží, zboží, které jsem si neobjednal nebo nějaké zboží chybí?

Čím dříve nás kontaktujte na: info@roseskingdom.cz, +420 774 237 563 nebo live chate.

Co když se už zboží nepotřebuji nebo ho chci vrátit?

Zboží nám můžete vrátit po vyplnění formuláře a zaslat jej spolu s zabalenou objednávkou na adresu: Příčná 1892/4, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha

Výměna zboží za jinou velikost nebo barvu?

Pokud bude zboží dostupné rádi Vám pomůže a vyměníme ho dle Vašich požadavků.

Kde mohu reklamované zboží zaslat?

Příčná 1892/4, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha

Mohu při reklamaci/výměně zboží vrátit pouze část objednávky?

Samozřejmě. Pokud jste si objednali více položek v rámci jedné objednávky, klidně můžete reklamovat nebo vrátit jen to, co vám nevyhovuje.

Zboží jsem si objednal/a, ale nebylo mi doručeno. Jak postupovat?

Pokud zboží neobdržíte do 3 pracovních dnů, neváhejte nás čím dříve kontaktovat na: info@roseskingdom.cz, +420 774 237 563 alebo live chate.
Více informací naleznete v sekci: reklamace a vrácení.
PŘIHLASTE SE K ODBĚRU A ZÍSKEJTE PŘEHLED O SLEVÁCH A NOVINKÁCH
.
searchclosearrow-circle-o-downbarsellipsis-vcross
0
    0
    Váš košík
    Váš košík je prázdnýZpět do obchodu